středa 5. června 2013

Moje cukrarske mety

1. Croquembouche - francouzský "majstrštyk" z profiterolků, zdobený karamelem a mandlemi v cukrové polevě. Tento je od Cataliny. Chystám se, že ho upeču na nějaké kulatiny, ale musím ho předtím ještě natrénovat, aby se nestala nějaká katastrofa :)
2. Makronky - snad nejvyšší meta cukrařiny :) Jak je upéct tak, aby chutnaly a hlavně VYPADALY? To je pro mě zatím záhadou. Ale hledám, sháním, zjišťuji a už mám za sebou i první pokus...radši nechtějte vědět, jak dopadl...naprostá KATASTROFA! Tyto makronky jsou z Wed me, nemají sice správnou "nožku", ale patří k těm lehčím receptům a přidávat se má pomálu, že...
3. Luxusní čokoládový dort by Pierre Hermé - dokonalý čokoládový dort podle Cherries on top. Zdá se mi nemožné něco takového vytvořit, ale za zkoušku to stojí. Možná se mi na desátý pokus povede něco alespoň trochu podobného. Je to samá čokoláda, čokoláda a ještě jednou čokoláda! Takže takový božský dort pro pana božského


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš komentář